Politika kvality firmy OK BOX, s.r.o. na období 2021 - 2024
Vedení společnosti OK BOX s. r. o. zavedení systému řízení kvality považuje jako nedílnou součást řízení společnosti. Záměrem společnosti je aktivní řízení všech procesů v souladu s požadavky norem ISO 9001. Touto formou dosáhnout uspokojování potřeb a očekávání našich zákazníků, trvalé zlepšování našich činností a zajištění dlouhodobých vztahů s našimi obchodními partnery.
Zaměstnanci:
Neustálé zkvalitňování odborných schopností zaměstnanců formou školení, návštěv u dodavatelů, komunikací uvnitř společnosti
- Využití získaných znalostí ke zkvalitňování jednotlivých procesů
- Plné zapojení pracovníků do systému řízení kvality
- Vyhledávání příležitostí ke zlepšování
Uplatňování týmové práce, sounáležitosti a podpory v rámci celé společnosti
Zákazníci:
Trvalá snaha o zajištění potřeb zákazníka
- Formou vhodné komunikace, předáváním informací o trhu činnosti, kterou se společnost OK BOX s. r.o. zabývá
- Zajištěním kvality výroby a služeb, prováděním a vyhodnocováním kontroly (reklamace, neshody, zpětné vazby)
- Aktivním způsobem vyhledávat nové potenciální zákazníky
Dodavatelé:
Klademe důraz na dlouhodobé vztahy s našimi dodavateli, jsme tak schopni získávat důležité informace, podílet se na inovacích, sledovat cenový vývoj
- Vhodným způsobem zajišťujeme konkurenceschopnost výrobků
U našich nejvýznamnějších dodavatelů požadujeme vhodný systém řízení kvality a pravidelně evidencí kontrolujeme, zda systém dodržují
- Stále usilovat o rozšíření portfolia jednotlivých zakázek u stávajících zákazníků
Legislativa:
Snahou vedení společnosti je, aby veškerá činnost byla v souladu s technickými i legislativními předpisy a normami
- Hodnocení cílů provádíme v pravidelných intervalech
- Výsledky jsou podnětem pro přijetí preventivních i nápravných opatření
- Neustálé zlepšování jednotlivých procesů
- Důraz na spokojenost zákazníka
Oto Král, jednatel společnosti
V Milovicích 1. 1. 2021